BRA MÄNNISKOR

Backstage, Jobb, Privat, Skönhet/Hälsa / Permalink / 1
Hej fina ni! Hoppas ni mår bra. Den hör veckan har jag haft två roliga plåtningar. Här om dagen fotograferade jag Siri Barje. Hon är precis lika sprudlande och go som hon verkar i TV när hon lagar sin vegetariska mat. Jag fick en signerad kokbok av henne också (så lycklig) som heter "ett stekt ägg är också middag" Köp! Så bra recept och enkel att förstå.  (null)

(null)
Jag fotograferade Siri och hennes sju veckor gamla son Jack. Blev nästan (men ändå inte) sugen på en liten bebis igen. Men no no no. Hahaha. Been there. Done that.  (null)

(null)
Sen har jag också fotograferat komikerna Tobias Persson. Trevlig man. Ödmjuk. Rolig (!). 
(null)

(null)
Hoppas allt är bra med er och att ni njuter av en härlig helg! Kram 
#1 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Verkligen så fantastiska bilder! Kul med kokboken också :)

Svar: Tack snälla du! :-)
Hannah Hedin

Liknande inlägg

Till top