PLANERING

Familjeliv, Privat / Permalink / 0

Hej alla fina! Förlåt för dålig uppdatering återigen men jag är mitt uppe i att färdigställa de sista bildleveranserna och att packa till vår månad i Chamonix. Åker liksom på fredag! Hallå!!! Vart tog tiden vägen?! Härligt ska det bli hur som helst. 


Robert har åkt iväg på jobb i Italien nu men han möter upp oss i Chamonix på fredag. Världens bästa svärmor åker med mig och barnen ner iaf så jag får bra sällskap och support under resvägen. 

Det ska bli härligt att få spendera lite tid i den mysiga franska staden igen. Vi bodde där en månad när Grimm var ett. Den här gången kommer han fylla tre år under vistelsen. Robert kommer jobba mkt (Mont Blanc) men jag kommer ha rätt mkt besök iaf. 

Ikväll har jag och Agneta (svärmor) planerat inför resan och pratat livet över en flaska bubbel. En söndag i min smak helt klart! Hoppas ni har det lika bra ❤️

Liknande inlägg

Till top