5 FAVORITER FRÅN 2016

Familjeliv, Graviditet, Privat, Skönhet/Hälsa / Permalink / 0


Ett år går så fort! Här kommer liten bildbomb med mina topp 5 favorithändelser i bilder: 

1. Elodies födelse



En bild som fick stor genomslagskraft när jag la upp den på instagram var denna som ni ser nedan, och jag kan förstå varför. Ärlig, härlig och rolig.


2. Grimms födelsedag. 

Det var ett fantastiskt kalas och Grimm var en riktig gentleman hela dagen. 

3. När vi fick reda på att vi väntade en liten flicka & att allt såg bra ut. Underbar känsla!


4. Midsommaren i skärgården. Grimm och hans farfar Leif trivs så bra ihop.

5. Julen med två underbara & friska barn.

På topplistan rent jobbmässigt så är jag så tacksam över alla dessa fina jobb jag fått äran att plåta under det gångna året:


Det jag hoppas på under 2017 är:

Friska glad barn. 
Roliga jobb.
En månad i Chamonix med hela familjen.

Liknande inlägg

Till top