SPIRALER & HALLOWEEN

Familjeliv, Jobb, Privat / Permalink / 2
Okej, ni verkar få leva med något sporadiska inlägg just nu. Hoppas ni ändå fortfarande kikar in på min sida då och då, 

Så, vad har hänt sen sist? Hum. Jo, nu är spiralen uttagen. Kroppen går igenom en detox men snart är nog min egen hormonproduktion och balans i gång igen. Dagarna efter uttaget så mådde jag illa. Alltså det kändes typ som att jag var gravid. Sjukt irriterande. Men nu börjar det lägga sig lite. Har ju såklart googlat symptom efter uttag av Mirena hormonspiral och det finns tydligen något som kallas "the mirena crash". Man kan få massa olika symptom innan kroppen återhämtat sig. Well well, nu är den i alla fall väck. 

I helgen har vi haft lite Hlloween-mys. Först i Knivsta hos Roberts pappa sen i lördags hemma bara jag, Robert och barnen. De är lite småkrassliga just nu så en lugn hemmakväll var precis vad de behövde. Vi gjorde världens finaste pumpa som Grimm blev så förtjust i att han prompt skulle sova med den. Sötungen! 


(null)

(null)

(null)

Nu är jag påväg till en mode-plåtning för Veckorevyn. Vi ska plåta i ett hotellrum på Miss Clara. Uppdatering därifrån kommer :-)
Kram på er! 
#1 - - Jeanette:

Vad obehagligt med hormonerna! Har själv haft problem med dom följd av preventivmedel så jag vet alltför väl hur knäppt allt kan bli.

Svar: Ja men borde bojkotta allt som har med fejkade hormoner känner jag nu...
Hannah Hedin

#2 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Haha men nej så fantastisk pumpa, tokälskar sista bilden!

Svar: Ja den är så klockren haha
Hannah Hedin

Liknande inlägg

Till top