JOBB

Backstage, Familjeliv, Inredning, Jobb, Skönhet/Hälsa / Permalink / 1
Hej kära vänner! Hoppas ni mår bra i vinterkylan. För några dagar sedan hade jag vårkänslor, nu önskar jag hade julen inte hade ägt rum haha. Varför kan det det aldrig vara krispigt vinterland på julafton längre?! 

Hur som helst, igår plåtade jag inredning/hemma hos för Family Living. Var hemma hos Emily Slotte. Faaaaantastiskt hem och superhärlig familj!

(null)

(null)

(null)
(null)

Hela hemmet går i en grå-ton. Väldigt behagligt, lugnt och perfekt hem. :-) Blev inspirerad och det tror jag ni också kommer bli. Reportaget kommer ut i mars/april någon gång tror jag. 

Idag plåtar jag omslag och hemma-hos reportaget på Family Living. Hemma hos Vanja Wikström. Update därifrån kommer senare! Puss på er! 

#1 - - Jarina:

Vilka otroligt vackra bilder! Färgerna är så fina :)

Svar: Tack ❤️
Hannah Hedin

Liknande inlägg

Till top