I’M ALIVE

Backstage, Familjeliv, Jobb, Mode, Privat, Skönhet/Hälsa / Permalink / 0
Alltså heeeeej... ni som fortfarande tappert kikar in för att se om jag ä n t l i g e n gjort ett inlägg.... Jag lever! Jag har bara haft mycket på slutet och bara inte orkat tänka på bloggen. 

Ni vet, vi har ju flyttat. Robert har varit i Japan. Jag har tagit hand om barnen, som varit sjuka, eldat upp sitt hår osv. Och så har jag jobbat. 

Jag minns inte mitt senast inlägg här, när det var men jag ska uppdatera er lite mer i detalj. 

Flytten gick väldigt bra och vi trivs jättebra i den nya charmiga lägenheten. En bildbomb kommer senare. När vi flyttat klart drog Robert på jobb i Japan. Samma dag som han åkte kom Grimm på den eminenta idén att blåsa ut ett ljus så att håret tog eld. Jätteläskigt och han fick ett rejält brännsår på huvudet stackarn. Efter den olyckan fick han magsjuka som sedan smittar av sig på Elodie och jag har också mått skruttigt.

 Men nu äntligen verkar vi alla må bra! Idag var vi ut i trädgården och grillade. Perfekt dag och så mysigt! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I veckan plåtade jag tre roliga jobb i Sthlm. Porträtt av ägaren av Fabrique. Pampers babyshower. Och Therese Lindgren för Veckorevyn. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Hur är läget med er? Hoppas ni haft en härlig lördag. Puss på er! 

Liknande inlägg

Till top