ALONE-TIME

Familjeliv, Privat / Permalink / 0

Just nu njuter jag av första kvällen hemma själv med barnen. (Hittills har ju Robert varit hemma varje kväll/natt sen Elodie föddes)
Och jag menar på allvar att jag njuter... Man kanske skulle kunna förvänta sig en kväll av kaos: en bebis som gråter medan jag lägger Grimm. Grimm som gråter när Elodie preeeeciiiiis nästan somnat osv
MEN icke sa nicke!

Jag har kollat på "så mycket bättre" i lugn och ro. Passat på att se reprisen av"Skavlan". Allt till ljudet av små snarkljud. Elodie somnade gott i soffan, kort därefter storebrorsan Grimm. Fantastiskt underbart. Jag slapp brottningsmatch i sängen & skrikande barn. Tack gode Gud! Nu har jag samlade krafter till kommande nattningar när Robert åker till Japan på jobb i flera veckor i januari ;-)

Ensamdag med mina små sötnosar

Liknande inlägg

Till top