MAMMA och allt vad det innebär

Familjeliv, Graviditet, Privat / Permalink / 0
Idag har jag egentligen haft en jättemysig dag med mina grabbar. Ätit lunch ute, shoppat några sittdynor till balkongen och blivit överröst med pussar och kramar. 
Men jag har samtidigt känt mig deppig. Beror nog mest på graviditeten. Mycket som berarbetas i både kropp & knopp. Såklart. Bara typiskt att få känslosvallningar en dag som denna. Tror helt enkelt bara att mitt mått var rågat. Grimm har varit sjuk i en vecka och när han blir sjuk blir han extra extra extra mammig. Min bihåleinflammation gick över igår. Det betyder att jag varit sjuk i 15 dagar, med konstant huvudvärk. Alltså bihåleinflammation samtidigt som Grimm var sjuk. Det blev väl för mycket helt enkelt.

Men men, det är bara att ta nya tag. Imorgon är en ny vecka. Har två roliga plåtningar att se fram emot! Puss på er!  

Dynor från indiska! 

Liknande inlägg

Till top